Sena nätters MSN-diskussioner

Bellis säger:
jag behöver skaffa mig en hovnarr
Lina säger:
Ja, titta inte på mig
Lina säger:
Jag är för lat
Bellis säger:
Fan då!
Bellis säger:
Du tog död på min enda dröm
Lina säger:
Jamen vad bra
Lina säger:
Då har jag gjort något konstruktivt idag i alla fall
Bellis säger:
Känner du dig stolt nu? *throws tantrum*
Lina säger:
Extremt stolt.
Bellis säger:
Skamligt
Lina säger:
Mer stolt än Gay Pride.
Bellis säger:
Då är du mäkta stolt!
Bellis säger:
Jag trodde Gay Pride var det ultimata inom stolthet
Bellis säger:
Boy was I wrong?
Lina säger:
Jo, det var just det jag menade
Lina säger:
MEN
Lina säger:
Jag är stoltare.
Bellis säger:
Holy Cow!
Bellis säger:
Nej, Holy Baby Jesus!
Lina säger:
Tror att tjädrar är stoltare till och med
Bellis säger:
det tvivlar jag på
Lina säger:
Om inte annat fulare.
Lina säger:
Kanske.
Bellis säger:
Mnja, jag har vart på Pridefestivalen. There's alot of ugly going on there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0