Lista :D

Favoritalkohol: Ett bra rödvin samt Guinness.
Favoritfärger: Rosa och orange
Framtidsplan: Bli lyxhustru alternativt gymnasielärare
Tre prylar till en öde ö: Köttyxa, tändare och sällskap
Är du vegetarian eller vegan? Ingedera
Hur många har du kysst? En dröse
Hur många piercings har du? Ett stycke sådant, såvida öronen ej räknas

Hur många tatueringar har du? Två
Två saker du skulle vilja ha: Pengar och en lekkamrat
Något alla vet om dig: Att jag är social
Vad blir du glad av? Omtanke, shopping och kramar
Vad gör du när du blir ledsen? Skriver och överanalyserar
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Mat och smycken
Favoritpasta: Spiralpasta
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Cyklat på E4:an?
Vad längtar du till? En varm kram

Favoritsnabbmatställe: Max
Vad har du i glaset? Vatten
Bästa hang-outet: Hemma med Ciccie och ett glas vin+brie

Favoritte: Jordgubbsteet Marcus hade förut
Favoritglass: Rocky Road (inte den Svenska varianten)
Vilken film får dig att gråta? Höstlegender (det är fulgråt på hög nivå)
Vad är skönhet? Egenhet
Vad är lycka? Detaljer

Om du fick 1 miljon, vad skulle du göra då? Betala av alla lån, åka på semester och bjuda med alla mina käraste
När grät du senast? Minns ej
När skrattade du senast? Idag
Vad är du rädd för? Att överges
Favoritmat: Allt mor lagar
Frisyr: Kort, lockigt halvuppsatt. Sött
Vacker människa: Mången
Klok människa: Mor min

Meningen med ditt liv: Måste allt ha en mening hela tiden? Ibland måste man inte förklara allt, bara låta det vara och njuta av det
Vad åt du till frukost? Ostmackor med kaffe
Vem tycker du synd om? Folk som lider
Vem tycker synd om dig? Det är väl ett par tre stycken
Vem tycker inte om dig? Jag håller inte koll på det
Gillar du svarta kläder? Duger, gillar nog kläder med lite roligare färger mer

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Dennis
Brukar du svära mycket? En del
Största misstaget som du begått? Han
Är du kär? Nej
Vill du gifta dig? Jadå
Hur tidigt stiger du upp? Varierar något så fruktansvärt
Gillar du att slåss eller? Nej
När var du senast riktigt full? April någon gång
Hur många timmar sover du per natt? Varierar
Saknar: USA

Favoritserie: Family Guy
Gröna eller röda äpplen? Gröna, Granny Smith
Senaste hångel? Marcus, skulle jag tro

Bra film du sett nyligen: Oj, kan inte komma på nån
Har du raggat på internet? Mja
Bästa barnprogrammet: Barney
Kärleken: Gör en blind och dum

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Dane Cook
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skickade sms och klappade katten
Vad har du druckit idag? 2 koppar kaffe, litervis med vatten och ett glas rödvin
Vad var det senaste du åt? Thaimat, jag lagat
Vad var det senaste du köpte? Mjölk
Vad är det för färg på din ytterdörr? Ek
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt och varmt
Godaste glassmaken? Rocky Road
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, lust vid första ögonkastet - ja. Dock inte kärlek
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Jobbar ej, just nu
Favoritlåt just nu? Little green bag -  George Baker Selection
Vad gör dig glad just nu? Musiken
Vad ska du göra härnäst? Leka lite med katten, dricka rödvin och kolla lite på tv
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Smådeprimerad och förkyld
Hur många kuddar sover du med? En
Morgon eller nattmänniska? Så länge jag får sova så kvittar det när jag vaknar
Vad är viktigast för dig? Att jag inte blir för stationerad på en plats
Är du kittlig? Ja, överallt
Snarkar du? Händer
Stjärntecken? Skytten
Äckligaste insekten? Kackerlackor och ekoxar
Stökigt eller välstädat? Hmm, tough one. Välstädat, så änge jag slipper städa
Längtar du mest efter nu? Pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0