Fyfan


Halloj alla,

Nej jag börjar just undra om jag inte borde uppsöka läkare. Mitt huvud snurrar, allt snurrar, och jag är illamående. Ruskigt illamående. Vaknade imorse och det kändes som om allt bara zoomades ut när jag tittade på det. Det tappar fokus, eller ja. Det känns som om jag är drogad. Känns läskigt. Har sovit middag, stått i här som sjutton med besök till Tyresö C och tvättstuga men det händer inget. Huvudet snurrar hela tiden. Känns fruktansvärt jobbigt :(
Ska nog snart röra på mig, det börjar ju bli sent men man undrar just vart huvudet tagit vägen. När allt bara rör på sig. Men som Ciccie säger, jag har min period. Och då brukar det mesta snurra. Men idag var utom allt vad normalitet är. Aldrig vart med om det här, att allt bara snurrar hela tiden. Huga.
Idag har jag vart, igår med för den delen, hos M. Jaja, jag vet. Men jag har saknat honom, och det känns otroligt skönt att vakna upp bredvid honom om morgnarna. Och vi funkar ju nu, så som vi har det. Att hänga, och pussas lite. Känns otroligt mysigt att ha honom där när man ska somna och ännu mysigare när man vaknar. Men det är väl så. Ibland funkar allt utom tiden och ibland funkar tiden men inte allt det andra. Vi är dock kopiöst duktiga på att gå om varandra, och just nu känns det bara otroligt skönt. Ovisshet kan fungera lite av och till. Just nu funkar det bra. Att gå runt i ovisshet och bara njuta av tiden känns för första gången väldigt bra. För jag trivs i vår relation så som den är nu. Oavsett vad det är för en relation.
Nu ska jag sätta mig på golvet och lyssna till musiken som spelas, eftersom Guitar Hero II inhandlades idag och M och Christoffer sitter och försöker sig till att bli gitarrhjältar. Och sen blir det nog till att krama kudden en sväng.

/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0