ÄNNU en :O

JAG ÄR:
Blyg: Mer så än det verkar
Smart: Fick höra häromdagen att jag inte var det, sånt kan jag skratta åt
Långsam: Jag går fruktansvärt sakta
Stressad: Ett ständigt återkommande inslag
Tålmodig: Väldigt sällan
Djup: Har mina stunder
Öppen: Inte direkt
Ärlig: Absolut, eller försöker i alla fall
Positiv: Periodvis
Rolig: Jag vet inte om det skrattas med mig eller åt mig, men skrattas gör det i alla fall och det är ändå bara det som räknas
Ansvarsfull: Jag har varit bättre

JAG HAR:
Svikit en kompis: Ja, tyvärr
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Jadå
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
En kompis som vet allt: Nej
Berättat hemligheter: Inte på sistonde

JAG HAR:
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Det hoppas jag ej
Gett någon ditt hjärta: Idiotiskt nog, ja
"Playat" någon: Nej..?
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Det tror jag nog inte
Varit otrogen: Mm

FAVORIT:

Låt just nu: Sugar on my tongue - Trick Daddy ft. Ludacris & Lil' Kim
Pryl: Datorn
Bok: Ingen jag kan minnas nu
Film: Tror inte jag har någon favorit
Lärare i skolan: Eva på högstadiet
Plats: I hans armar
Frukt: Körsbär, jordgubbar, melon, vattenmelon och citrusfrukter
Dricka: Cherrycoke, äppeljuice, kolsyrat vatten och kaffe
Ha på mej: Jeans och nån top/tröja

JAG HAR:

Cyklat omkull: Haha, trottoaren dök upp från ingenstans
Sjungit i duschen: Givetvis!
Hoppat bungyjump: Det kommer
Fobi för något: Att kräkas, förlora kontrollen, kryp
Sett någon dö: Ja, tyvärr
Varit på begravning: Nej
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET:

Svart eller vitt: En berg-och-dalbana med inslag av båda
Skriva eller tala: Både och
Öl eller cider: Öl
Nagelbitare: Nej
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: Både och?
Lösgodis eller choklad: Lösgodis
Frukt eller grönsaker: Både och, men grönsaker hellre
Film eller serie: Serier
Festa eller softa: Beror alldeles på
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Båda, även söndag
Ljus eller lampa: Lampa
Kärlek eller vänskap: Både och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0