40 snabba

Här kommer 40 snabba frågor
[skrivna klockan 22:37 på söndagskvällen]

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Mm

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Kalcium bara

4. Vad åt du senast?
Yoghurt

5. Har du fått någon komplimang idag?
Oui

6. Har du varit med i en rättegång?
Suttit och tittat på en, men inte medverkat i en

7. Är du polare med grannarna?
Två av dem

8. Vilka språk pratar din mamma?
Serbo-kroatiska/Bosniska, Svenska

9. Vilka länder har du bott i?
Bosnien, Kroatien, Sverige und USA

10. Senaste piercingen?
Underläppen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag

12. Gay?
Som i homosexuell eller glad?

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
När man var yngre

14. Har du äggat någon?
Ja, udda nog. Det var poppis förr i världen

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej

17. Har du varit på stranden?
Ja

18. Har du haft en stalker?
Nej, inte vad jag vet i alla fall

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Micke, bara

20. Hur bra är din syn?
Duger i krig

21. Har du varit på ett party?
Ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Mnjeh

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Spännande?

24. Har du varit utomlands?
Om jag bott i andra länder kan vi lugnt anta att, ja det har jag

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
-

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Väldigt mycket så, ja

28. Var är dina syskon just nu?
Brorsan ligger i lumpen

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den, när jag brändes på bål

30. Vem ringde dig senast?
Mamma

31. Vilken tid gick du upp imorse?
11:30

32. Vad ska du göra i helgen?
Flytta och hämta lillkillen från hans pappa ;P

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Vill du komma över till mig idag? Puss

34. När var du riktigt sjuk senast?
Vet ej

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Dunno, har inte för vana att ta på främmande människor

36. Vad finns i din bakficka?
Busskort

37. Har du färglinser?
Nix

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Skrev av mig och insåg saker som känns betryggande att ha koll på just nu

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter mobilen på snooze

40. Vad ska du göra efter det här?
Packa lite till, fixa mat och sen ska jag kolla på film eller nån serie

Kommentarer
Postat av: stina

Tack, vad glad jag blir. Snälling!
Kul läsning. Kram

2007-07-04 @ 17:42:38
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0