Und so weiter, und sofort...


Halloj alla,

Jag sitter här på ILU och trivs. Jag vet, det låter inte som mig eller för den delen ILU but this crap-institution is slowly growing on me. Känns tryggt att vara tillbaka här, med all vimsighet och allt vad det hela omfattar. Jag trivs här. Det är tryggt.
Bytte piercingsmycke igår, en ring. 1,6 mm/12 mm. Tycker själv det ser fräsigt ut men det svider apa för den biten där den lilla plattan var håller på och växer igen och det känns mindre roande. Men jag ska inte klaga, jag är meganöjd. Och snart är det helg och allt, och då ska jag ner till Sthlm och spela XBOX och kika på en massa film. Och sova, det ska jag nog mest göra. Ta igen mig. INte för att jag har något konkret att ta igen, då jag sovit bort större delen av veckan ändå. Men det känns okej att sova bort hela dagar om helgerna, man känner ingen skuld när man gör det. Även om M verkar ha ett annat schema i sitt lilla huvud, för han klagar på att vi sover för mycket och på för konstiga tider.
Annars händer inte väldigt mycket, det är väldigt mycket same old... Bortsett från de kopiösa sömntimmarna så är livet väldigt likt sig. Jag är glad, väldigt glad. Lite småstressad som vanligt, litte pirrig inför lite allt möjligt men i övrigt är allt alldeles jättevanligt. Mormor kommer snart och hälsar på, det är väl den enda extravagansen på mitt schema. Annars... same old, same old.

Kära töser, jag vill inte att vi säger att vi ska ses och sen aldrig gör det. Hör av er när ni kan så ser vi till att boka in en vinafton eller något, gärna hos mig för att inviga mitt nya rum en gång för alla eller bara för att ses (:


/Bellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0