Trainwreck


Halloj alla,

Ja... Rubriken talar sant. I have become a trainwreck of a human... Allt gick bra, men all good things come to an end and this, this is that end.
Jag mår apa. Sover knappt, för att tankarna bara snurrar runt i huvudet. Tankar om saker jag gjort fel och saker jag borde gjort annorlunda. Människor som funnits där men nu försvunnit och de som stannat men på fel villkor. Saker som jag kunnat göra annorlunda och sådant jag trott varit rätt, men som sen visat sig vara fel.

Jag lider just nu. På så många olika plan att det känns som att all nöje jag haft i mitt liv dött. Nu är misären det jag har att se fram emot varje morgon. Misären och ensamheten. The dynamic duo, som alltid annars brukar följas tätt av depressionen. Because all good things come in three's.

/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0