Redemption...


Halloj alla,

Så, efter mycket strul, började skolan idag. Registrering och en föreläsning. Nu är allt back on track igen. Skolan och livet. Ska hem till M imorrn och kika på film, samt hälsa på päronen. (: För nästa vecka börjar allvaret. Och snart ska jag gå ut på en dejt. Känns märkligt, det gör det alltid innan. Pirrigt som sjutton. :) Med en väldigt långhårig sötnos som jag fascineras över, något, och som jag har en hel del gemensamt med. Men vi sparar i och för sig träffen till i början av nästa månad så det inte bara blir en rebound-sak av det hela.
Annars händer inte mycket. Har helt förlorat kontakt med omvärlden nu på det senaste, mycket tack vare allt strul med skolan och kärlekslivet. Men jag vill gärna träffa er töser nån dag framöver, om så bara över en kopp kaffe, för att få höra vad som händer i era liv. Och framförallt hur ni mår och har det (:

Men nu är klockan så mycket och jag måste duscha, sen blir det till att få lite sömn. Innan jag far ner för en långhelg i Stockholm.

/Belma

Kommentarer
Postat av: Anne

Hello babe!
Skoj att höra att det händer saker och att det löser sig med skolan!
tycker vi får göra slag i saken och ses allahopa snart... hur blir det med "inflyttnigsfesten"??
Ha det härligt!

2007-01-19 @ 21:06:57
URL: http://www.queenanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0