Omtapetsering och fika


Halloj alla,

Long time no see... eller nåt. Jag hoppas att nyårshelgen har varit snäll mot er, minst lika snäll som den varit mot mig. (:
Jag började nyårsaftonsdagen hemma hos Annelie med en middag och en del dricka, sen bar det av neråt stan... V-Dala närmare bestämt, där det inte var någon kö alls. Det var inte mycket folk till en början så vi (J,J, A och jag) stod mest vid baren, drack öl och pratade strunt. Sen började folk strömma in och vi fann oss på dansgolvet en och annan gång. Även ute, där det var tillåtet att röka. Där träffade jag, vad som kom att bli,  en underbar samtalspartner och en otroligt trevlig kille; Nikos. Större delen av kvällen satt vi och språkade om ditten och datten och skrattade åt varandras sarkasmer.
Vid midnatt sprang jag runt på dansgolvet och letade efter mina söta damer som inte fanns att finna, men strax därefter fann jag dem vid baren och jag fick äntligen önska alla ett Gott Nytt År (: Jag försökte ringa till en del andra men Comviq strejkade fram till 02 och därefter slutade jag försöka. So, no offence all you guys I tried. Efter tolvslaget satt jag mest med Nikos, findrack en Heineken och skrattade gott. Innan vi skulle åt varsitt håll bytte vi nummer, för vi båda kände att vi ville träffa varandra igen; sagt och gjort. Vi tog en liten fika idag, ute på 018. Pratade massor om konst, och politik, om våra päron och livet i övrigt... och jag tror inte jag haft så skoj på rätt länge. Man är inte bortskämd med sådana här bekanta... Men när man väl finner en, så vill man inte gärna låta dem gå.
I övrigt känns det taskigt att behöva vara ifrån min M, vad jag däremot har blivit bortskämd med nu när jag varit i Sthlm är möjligheten att få vara med honom. Bara mysa, eller fjanta oss. Inte göra något men ändå se dagarna passera. Jag mår otroligt bra med honom, har jag märkt. Vilket förvånar mig lite, men numer blir jag förvånad över allt möjligt känns det som. Men faktum kvarstår, jag trivs så med M och jag hoppas för allt i världen att han gör det med mig också. (:
Nej gott folk... jag ville bara skriva en kort liten update om allt och lite till. Nu ska jag städa klart för imorgon kommer de och tapetserar- och kaklar om här hemma. Tack och lov ringde en räddare i nöden idag och frågade om vi inte skulle ha en filmkväll imorgon. Yes please, sa jag. Yes please...

/Belma

Kommentarer
Postat av: mack

självklart trivs jag med dig också darling :)
visst var det lite synd vi inte kunde vara ihop på nyårsafton men vi får ta igen det nästa gång vi ses istället :):) *love u*

2007-01-03 @ 20:30:03
Postat av: Bell

Mackan, det duger ju inget till. Nyår or die... :P Nah, yanking your chain...

2007-01-03 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0