Gäsp.


Alla dessa tidiga morgnar och fulla föreläsningsdagar tär lite på en. Jag hade gärna somnat om nu och vaknat runt tolv, tagit mig en kopp kaffe och ätit en skål med flingor i lugn och ro. Men istället får jag nöja mig med att gå ner till Statoil och köpa en kopp kaffe där och kanske en chokladbit.
Jag har radion på, Adam och Gry. Jag älskar Adam Alsing, hans humor är så himla knasig att man inte kan hjälpa att vakna upp pigg varje morgon för alla skratten man får avnjuta. Han har en skön stil, den karln.
Nej, my dears nu har jag snoozat länge nog. Bäst att klä på sig rejält. Det var visst runt -14 grader i Uppsala. Tacka vet jag för öronmuffar och halsduken mormor stickade åt mig, annars hade jag inte klarat dessa kyliga morgnar.

/B

Kommentarer
Postat av: Nina

jag vet vad du menar, det är nog -11 här. Jag hade tänkt ha kjol idag (med flera lager strumpbyxor och tights, might I add) men jag vågar inte :P

2007-01-23 @ 08:07:18
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0