Lista igen...

(x) Kissat stående
(x) Somnat sittande
( ) Skrikit efter en pensionär
(x) Buggat på en fest
(x) Gett någon näsblod
(x) Pantat flaskor för att ha råd med något 
(x) Åkt rullstol
( ) Brutit benet
(x) Dyrkat någon farligt mycket
(x) Sovit mer än 12 timmar
( ) Snattat godis på ica
( ) Spenderat timmar i ett badkar 
(x) Badat naken i havet
( ) Spelat fiol 
(x) Uppträtt för publik 
(x) Dragit en katt i svansen
(x) Sminkat mig som en idol (inte en idol, men en kändis)
(x) Gått upp 5 kilo snabbt
(x) Dansat tryckare på ett disco
( ) Svimmat
(x) Stannat kvar i trotsåldern (delvis)
(x) Lyssnat på pojkband 
( ) Hällt i mig pärlsocker 
( ) Blivit kallad punkare
(x) Har en ryggsäck
( ) Gått på picknick ensam
(x) Gråtit utomhus
( ) Trott att jag var alternativ
(x) Läst Kafka och känt mig svår (inte känt mig svår, men nog har jag läst Kafka en och annan gång)
(x) Tappat en sko i havet
( ) Svultit för skojs skull
( ) Rånat någon
( ) Blåst såpbubblor på en buss
(x) Spelat poker 
(x) Ridit 
(x) Använt underkläder i siden
(x) Blivit kallad bög
( ) Ramlat i en buss
(x) Anfallit en lövhög
( ) Spottat mat på någon
(x) Använt bruna skor
(x) Gömt mig bakom en tidning för att spionera
( ) Tyckt om broder daniel
(x) Ätit lypsyl
( ) Blivit sparkad i ansiktet
(x) Piercat mig själv
( ) Stickat en halsduk 
( ) Blivit utskälld inför en hel skolklass
( ) Använt salt istället för socker
( ) Använt ’din mamma’ på allvar
(x) Varit uppe två dygn i sträck
( ) Skjutit en neger
(x) Skrivit dikter eller låttexter 
( ) Spelat ett blåsinstrument   
( ) Skjutit någon med ett paintballgevär
( ) Funderat över vad lavan i lava-lampan egentligen är
(x) Instruerat någon att begå ett brott
( ) Slängt russin på barn
(x) Lekt med vattenballonger
(x) Varit konstnär för en dag
( ) Haft en utställning
( ) Haft spya i håret
( ) Låtsats vara man
(x) Velat ha platåskor (jag var en sån där som bar Buffalos förr i världen)
(x) Slagit ut en tand (inte helt, inte mer än mjölktänder)
(x) Varit i tyskland för ölens skull
(x) Haft en rosa väska
( ) Lekt med gosedjur 
( ) Sagt fitta till någon och menat det
( ) Blottat mig i parken
( ) Tittat på för mycket skräckfilmer
( ) Slagit mig själv för att få uppmärksamhet
(x) Haft en hund
(-) Haft en katt
( ) Haft ett marsvin
( ) Haft en fisk
(x) Haft en hamster
( ) Haft en ödla
(x) Haft en orm
( ) Haft en insekt
( ) Levt som en pirat
(x) Druckit mjöd
(x) Pratat med en buske (hade en buskväxt som dog, men den pratade jag med)
(x) Spanat in rumpan i spegeln läänge
(x) Blivit fåfäng efter en komplimang
( ) Gillat bamse och velat köpa dunderhonung
(x) Funderat på att skriva en bok
(x) Klottrat på en vägg 
( ) Ätit grisfötter
( ) I hemlighet varit avundsjuk på en dokusåpakändis
(x) Förlovat mig
(x) Älskat mig själv mer än befogat
( ) Startat en brand i en ugn
(x) Gillat hiphop
(x) Fixat ett datorproblem själv 
( ) Tuggat sönder en hel penna
( ) Sjungit på kent med en vän i en buss
(x) En egen termos
(x) Bra vänner 
(x) Träffat lillbabs
(x) Dåliga vänner 
(x) Varit hatad av någon som egentligen älskar mig
(-) Varit älskad av någon som egentligen hatar mig (kan man veta det egentligen?)
(x) Tyckt att min släkt är konstig
( ) Varit ansedd som konstig enligt min släkt
(x) Nekat till alkohol
( ) En allvarlig sjukdom
(x) Nekat till en puss (Men herrn min ger sig ej, tack och lov) 
(x) Skrikit ”muuu” i någons öra
( ) Blivit känd 
(x) Lagat hörlurar med tejp
(x) Interna skämt med mig själv
( ) Fiskat räkor
( ) Träffat Göran Persson
( ) Skalat ett äpple i ett stycke och slängt över axeln för att se vilken bokstav det blev
(x) Gillat melodifestivalen 
( ) Haft en störd barnsjukdom
(x) Småsyskon (Ett stycke sådant) 
( ) Umgåtts med någon bara för att han/hon har en snygg kompis
(x) Skalat en banan
( ) Bytt namn
(x) Ätit en enorm baguette offentligt
( ) Gråtit idag
( ) Skrikit idag
(x) Skrattat idag
( ) Vaknat och trott att jag var timo räisänen
(x) Klippt mig för kort någon gång 
(x) Behövt glasögon 
( ) Döpt mina vantar
(x) Tuggat sönder mina naglar
(-) Kunnat alla färgerna i regnbågen i mer än en vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0