Jag vet att det borde va onsdag idag...


... men det är söndag i sängen för mig.

Bo Kaspers sjöng det bäst. Jag har en sån där härlig söndag idag, trots att det borde vara onsdag. Jag glassar på, med frukost och lunch ute. Träffade N, idag och tog igen allt som jag missat. Det var förvisso inte mycket då båda är rätt duktiga på att skriva när det händer något men ändå är det trevligt att ses och ta en kopp kaffe ihop när tid finns :)
Sen bar det av till Stockholm. Jag och Ciccie fick flytta upp till förstaklass och sitta bekvämt hela vägen hem. Uppgrade, indeedo. Denna helgen ska bli bra. Lång och bra. Läsa lite, skriva lite. Umgås med alla människor som man inte fått träffa på ett tag. Jag har hunnit börja sakna alla, mor och far, och bror. Samt min M. Även om det blir en väldigt kort stund så är det trevligt att få träffa alla efter all turbulens på sista tiden. Bara få lugna ner sig en sekund (:

Nu får ni ha en skön långhelg för det ska jag ha.

/Bellis

Kommentarer
Postat av: Rouaa

Inte sett dig på msn igår. blev orolig :p

2007-02-22 @ 08:47:50
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Joanna

Haloou! i sthlm i helgen? hoppas du får trevligt! :) vi borde typ göra nåt snart. vi kanske kan göra nåt socialt som inte är att supa, för ovanlighetens skull? :) kram!

2007-02-23 @ 16:49:20
URL: http://joannathilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0