Jag flörtar med idén


Halloj alla,

Jag flörtar med idén om att tatuera mig igen. Nu har jag fått in lite extrapengar och idén om nästa tatuering har snurrat runt i huvudet väldigt länge. Jag vet exakt vad jag vill ha och jag vet var jag vill ha den. Så nu återstår bara att hitta rätt tatuerare, och en bra tid att göra den på så får jag äntligen bli inkad igen. Länge sen nu. Nästan två år. Jag gillar tatueringar och kroppskonst, always have. Så länge det är smakfullt och inte överdrivet och tacky så kan det vara väldigt snyggt.
Motivet ska inte diskuteras mer för jag har bollat med allt och alla om hur jag ska ha den. Vilken font, storlek, placering. I två års tid har jag planerat men aldrig gjort slag i saken. Nu ska det äntligen bli av. Även om jag så måste vänta ytterligare 6 månader på att få den gjord, så får det bli så helt enkelt. Och jag känner mig lika uppspelt som ett barn på Julafton (:
I övrigt har jag mått bra på det senaste. Även om det varit en del tjafs fram och tillbaks med lite allt möjligt så känner jag mig väldigt välmående. Inte dragit på mig någon av de många förkylningar som är i omlopp, och så sover jag som en bebis: mycket och kvalitativt... :)
Händer inte så mycket spännande saker. Kul, men inte spännande. Har lärt känna en del nytt folk på kursen, det trodde jag inte att jag skulle. Speciellt inte någon man kommer så bra överens med som jag gör med Ciccie. Himla kul människa. (: Träffat en del söta töser och framförallt en mycket stilig pojk. Sånt är skoj. Så har man nåt att titta på när det blir tråkigt på föreläsningarna :P We all need eyecandy, don't we.
M och jag jobbar sakta men säkert på att hitta varandra, och hitta oss själva i vår relation. Inte alltid så kul men jag trivs med honom. Trivs väldigt bra (= Och var gång han dyker upp i tankebanan så får jag ett sånt där skolflicke-leende på läpparna. Och hade jag vart en sån som rodnar lätt skulle jag sitta där, röd om kinderna. :P
Annars har jag shoppat lite med mamma, igår. Fick ett par converse-inspirerade skor av henne, för hon tyckte de såg så fräsiga ut. Jag kan inget annat än hålla med. Men Don Donna har ju bra skor, ibland. Och Debenhams stänger nu så vi har vart dit och shoppat lite roliga grejer Samt att jag köpt världens absolut coolaste badrumsmatta. Den är fulsöt och jag älskar den (: Det är väl mest det som händer just nu; att träffa dem man tycker om, shoppa och plugga. Samt sova. That'd be pretty much all... ;P

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0