Friday



Jag hamnade i en mental svacka nyss. Pardon me, lovelies.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej duu. Varför får du inte bo kvar efter mars? Jag tror nog att du hinner hitta nåt ändå tills dess, men bara så att du vet så finns det alltid en säng hemma hos mig ifall du skulle behöva det! Btw, i augusti flyttar G ut, eftersom han är "vuxen" och färdigutbildad och fått jobb och allt nu, och jag har inte råd att bo i 3:an själv... så om du skulle känna för det får du (väldigt väldigt väldigt) gärna flytta in hos mig då... jag måste ha en inneboende annars klarar jag inte av hyran, och jag har inte ködagar så att det räcker till mer än ett korre-rum... :( Det är 2200kr/mån i var hursomhelst... ;) nu ska jag fortsätta dricka mitt vin och fantisera om bättre tider...kram! :)

2007-02-18 @ 01:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0