Aj aj aj


Halloj alla,

I have a bunch of boo boo's. :( Igår var utgångskväll nummer 3 i ordningen, det var himlans trevligt men hela natten låg jag och vred och vände på mig i sängen. Jag sover så dåligt om jag dricker. Och när jag väl somnade låg jag så konstigt så min vänstra axel gör himlans ont. Känns just nu som att det enda jag behöver är en varm kram. Få krypa upp i nån soffa, dra en filt över mig och somna till någon chickflick. Men jag kan inte det, jag har lovat bort mig på middag och så har jag sagt att vi ska ut sen och jag vet inte om jag är så pigg på det.
Jag har visst börjat vänja mig vid mitt s k toffelliv. Att gå och lägga mig runt 22 och vakna vid 6. Att ha ett mer stabilt schema. Att vara mer stabil. Inte flänga runt så mycket. Men jag började sakna det här ständiga festandet, men det var mest för att jag glömde hur det egentligen var och målade upp nån fantasibild av det. Nej, gott folk; det är hög tid för mig med att lugna ner mig lite.
Dags att lägga partykläderna åt sidan, och plocka fram mysbyxorna. Jag trivs ju bättre som hemmaperson än som partypingla. Och det händer ju ändå inget ute som lockar. Man har sett allt två gånger om, gjort allt två gånger om... Nej dags att släppa det där en stund och rå om sig istället. Jag har som sagt köpt träningskort på Friskis och Svettis samt en cykel. Och lägger jag ner hälften så mycket tid på att träna som jag gjort på att festa lär jag må toppen väldigt snart.

Hög tid för ett nytt kapitel. Det här ska vara nyttigare än det förra =)


/Belma

Kommentarer
Postat av: Nina

Yeey, en till toffel! Du får gärna komma och slappa ihop med mig och Robban. Ikväll är vi i Bålsta och kollar Melodifestivalen. Har du inget för dig så är du välkommen att joina!

2007-02-10 @ 15:43:09
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Bell

Nejmen, vad söt du är =) Jag tänkte ta en lugn kväll här hemma, för första gången på länge. Men jag blev så glad för inbjudan ändå :) Hoppas nu aftonen blir en massa skoj, så får ni toffla på ert håll så tofflar jag här ikväll (:

2007-02-10 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0