Jobbet...


Nu får jag en trevlig liten fikapaus, som jag tænkte jag skulle anvænda till att skriva værldens kortaste blogg inlægg på.
Jobbet går bra. Dock finns det mycket att gøra. Men det kænns skønt att slippa tænka på alla tråkigheter man fått vara med om på sista tiden. Gamla dørrar, æven fønster, stængs men nya har øppnats på vid gavel och jag ær nøjdare (æven trøttare) æn genomsnittsbjørnen. Begravning på onsdag. Ænnu en jag inte kan nærvara vid. Surt, som satan. Lilla søta morfar. Nu får han vila i frid. :'(
Bah! Vad allt hænder på en gång. Det ær tokigt. Bra saker, såvæl som dåliga. Det ær kaka på kaka. Æckliga kakor blandas med ruskigt goda sådana. Jag lever vidare. Det ær jag glad øver. Livet rullar på. Man biter ihop, låter skygglapparna åka på och sen rider man vidare. Klampar på och hoppas på det bæsta.

Så ær det. Før alla.

/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0