Listperiod igen...

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"kollektiva uttryck för förändringsförmåga bland (invandrade) kvinnor"

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En myntbörs i kinesiskt siden (fick den av Ciccie and I love it)

Vad var det senaste du såg på TV?

Ingen aning, kollar på tv när jag är hos andra.

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21:40 (den är 21:33)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Alldeles nyss. Cyklade hem från jobbet.

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Andra bloggar och min mail.

Vad har du på dig?
Jeans, en ny klocka, ett nytt armband, min favorittröja (lång, rosa
 givetvis) och en tjockare tröja i militärstil från allas vårt favoritföretag: Diesel.

När skrattade du senast?
Större delen av aftonen spenderades med att skratta.

Har du sett något konstigt på sistone?
Mitt hem. Mycket märklig ordning här just nu.

Vad tycker du om den här utmaningen?
Förhoppningarna var låga, och väl mötta.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Resa, massvis. Och shoppa. Och köpa ett hus och ta det där jävla körkortet en gång för alla.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Folk vet nog om mig redan. Ni ser ju mitt liv presenterat var dag. Men hmm, nåt folk inte vet... Jag vill ha silikontuttar. Det är en sjuk dröm, men den är där.

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
James, Jason och Lily. Kanske även Eleonora, men nu har jag blivit skeptisk.

Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ni vet att jag längtar tillbaks till USA, så ja.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ska man vara filosofisk eller realistisk? Jag tror inte på nån form av liv efter döden, varken kroppslig, själslig eller på något annat vis. Så därför är det scenariot högst hypotetiskt och jag har ingen ork att filosofera kring hypotetiska scenarion. Vilket utlägg *pustar ut*...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0