Fortsättning...


För att fortsätta mitt lilla filmer-jag-sett-och-vad-jag-tyckte-om-dem-fast-väldigt-kortfattat- tema:

Imorse såg jag I hennes skor och Night at the museum.

'Nighet at the museum' var stundtals rätt duglig, men jag gillar inte Ben Stiller på något plan så filmen i mina ögon föll väldigt mycket just för att Ben Stiller har huvudrollen.

'I hennes skor'
verkar alla redan ha sett, och trots att den var otroligt förutsägbar (andra filmen på rad med Cameron Diaz som är det) så tyckte jag himla mycket om den. Och jag vart lite blödig där en sväng. Toni Colette är ingen höjdarskådis, i normala roller och Diaz är lika dålig som vanligt men pojkarna är lätta att se på och den är väldigt charmig. Även om mycket av charmen dör med Diaz väldigt nasala och gnälliga röst. Men en mysig film som är sevärd, om inte annat för alla skorna.

Ikväll blir det Marie Antoinette och eventuellt någon till. Vilken det blir får nog bli en överraskning. För mig såväl som er.

Håll tillgodo.

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0