Don't you cry...


Trött, sjuk, irriterad över att vara bortprioriterad. Ja, en del roligheter att tala om... Eller inte.

Jag fick i alla fall ett påskägg igår, blev så glad att jag nästan började gråta. Såna där saker får mig helt ur balans, när folk är vänliga utan egentlig anledning. Utan att de vill en något. När de bara ger något, behöver inte ens vara en sak. Tid. När folk väljer en före något annat. Sånt.... Sånt ger mig så mycket lycka.
Fyfan vad lycklig jag blev igår, när påskägget hängde på min dörr. Usch vad blödig jag är. Jag har sällan varit så glad som jag var igår, över en liten sak som ett oväntat påskägg. Det krävs lite, väldigt lite för att få mig att le...

Och ändå blev jag bortprioriterat. Kanske ska börja lägga om mitt schema. För trots att jag jobbar som ett jävla djur försöker jag göra tid för vissa saker och ändå är det just dessa, dessa människor som prioriterar allt före mig. Inte riktigt rättvist kan jag tycka. Inte alls.

Janis, min kärlek, min lycka:

You can go all around the world
Trying to find something to do with your life, baby,
When you only gotta do one thing well,
You only gotta do one thing well to make it in this world, babe.
You got a woman waiting for you there,
All you ever gotta do is be a good man one time to one woman
And that'll be the end of the road, babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0