Årets sämsta investering...

...tid.

Jag fick sparken från ett av mina jobb idag. Skälet? Min "chef" tycker att jag troligtvis skulle trivas mycket bättre någon annanstans. Jag jublade inombords, för visst fan är det så. Sen cyklade jag och uträttade en massa ärenden som jag väntat med för länge ändå. Nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken. Ska till mitt andra jobb senare. Mitt favoritjobb, genom tiderna. På If... Skadeförsäkring. Ett jobb jag brinner för, eller en produkt och ett företag jag brinner för. Och litar på
Jag skulle behövt lite sömn, men nu kommer jag få en del av den varan. Tack och lov. Äntligen. Och så ska jag börja jobba på ett annat ställe nu, där jag har friheten att lägga upp mitt schema som det passar mig. Ett jobb som jag anpassar efter mina behov och inte vice versa.
På det stora hela är jag nöjd. Väldigt nöjd. Och belåten. Fast jag har börjat fundera på att flytta, bort från Uppsala och tillbaka hem till Sthlm. Jag ska leta efter en plats att bosätta mig på först, sen... Sen börjar livet på riktigt...

/Belma

Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att man kan bli glad över att bli sparkad? :) Du verkar ha så många järn i elden än då så du reder dig nog fint. Jobba inte ihjäl dig bara, som sagt. KRAM

2007-04-12 @ 20:19:16
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0