Undergången.


Jag har aldrig någonsin velat dö så mycket som nu. Jag orkar snart inte mer. Det här är för mycket. Det är bara för mycket för mig att ta.
Jag ska dra mig tillbaka i en dag, se över mitt liv och besluta mig en gång för alla vad jag ska göra hädanefter. Hur allt ska gå till. Att gå under ska inte vara lösningen. Men just nu vet jag inget annat sätt. Därför måste jag gå igenom mina alternativ för något måste man väl kunna göra? Något alls? Undrar om det finns nån där ute som kan hjälpa en? Donera sin tid. Ingen vän. En helt obekant människa, för nu orkar jag inte mer... Till och med ljuset i slutet av tunneln har slocknat. Nu är det mörkt, som aldrig förr. Och denna gången finns ingen där som kan fiska ur mig.

It's do or die.

But what to do..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0