Min passion

Listor.

Var hittade du den här listan? På denna blogg

Var är dina föräldrar födda? Pappa i Baghdad, Mamma i Derventa

Vad är det senaste du installerade på datorn? VLC spelare och så har jag fyllt på med codec till den


Vilken är din favoritrestaurang? Helenas Krog (St Eriksplan)

När badade du i en pool senast? I somras, hos päronen

Har du varit med i någon skolpjäs? Ja. Massvis. Har alltid varit lite av en teaternörd

Hur många barn vill du ha? Herrgud ska man rada upp det också. Fick jag välja så skulle det väl bli tre

Vilken musikstil tycker du mest illa om? Reggae, skyr det som pesten

Vad har du för TV-kanaler? 1, 2, 3, 4, 6

Har du åkt moped någon gång? Ja, fler gånger än jag kan räkna

Har du busringt någon gång? Givetvis

Har du fått felparkeringsböter? Lyckligtvis inte

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Skall hoppa fallskärm

Vilken är den plats längst bort som du har besökt? San Diego?

Har du en egen trädgård? Icke. Bara Clas

Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family Guy, American Dad, Futurama, Simpsons, King of the Hill. Av vuxenserierna (som ju är min hobby) annars kan jag nog rada upp minst 2 A4- sidor med tecknat

Kan du alla orden i nationalsången? Ja

Badkar eller duschkabin? Dusch gärna, men jag gillar mitt badkar

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har inte varit så flitig på att kika på film, har mest väntat på alla nya avsnitt av Family Guy så det får väl bli dem då, i brist på annat

Favoritpizza?
Ingen konkret favorit

Chips eller popcorn? Chips, nachochips. Doritos

Vilken färg på läppstift använder du? Naughty, nr 063, Rimmel

Har du rökt jordnötsskal någon gång? Va? Sjukaste frågan jag någonsin sett

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Inte vad jag vill minnas

Apelsin- eller äppeljuice? Äppel, alltid och jämnt

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Annelie, käkade burgare

Favoritchoklad? Gillar vit, men mjölkchoklad med nötter är übergott, samma med mörk choklad och en kopp kaffe. Jag älskar all form av choklad utan de med smak (som apelsin och mint och annan goja)

När åt du en hemodlad tomat sist? Inte sen jag var barn

Har du vunnit en prispokal någon gång? Ingen pokal

Är du bra på matlagning? Jag har fått höra att jag är det

Klarar du att tanka själv? Herregud, ja

Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej fy, såna tittar man på medans man väntar på andra program klockan 4 på morgonen. Inte sjutton gör man det för att man vill ha mer skräp

Pepsi eller Coca Cola? Det beror på vart jag är. Men generellt sett ingen av dem, gillar Fanta men eftersom det tillhör Coca Cola-company så får det väl bli Coca Cola

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Inte uniform, men arbetsbyxor

Vad var det senaste du handlade? Mjölk

Har du kräkts offentligt?
Ja, pinsamt nog har jag lyckats med det med

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Mångmiljardär. Naivitet är inte riktigt min starka sida

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Inte kärlek, förälskelse kanske. Lust oftast, men inte kärlek

Har du ringt något betalnummer? Som i snusknummer? Nej, inte mer än telefoninformation som 118118

Kan man vara vän med sitt ex? Jadå, vuxna människor ska kunna umgås med varandra tycker man

Hade du mycket hår som liten bebis? Jag var en mysko unge med axellångt hår från födseln. Hårdrockare redan på den tiden :P

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "You've reached the phone of Belma", eller nåt sånt skräp. Opersonligt som fan, för att folk klagade på mina andra långa meddelanden

Vad har du i din väska? Det hör till saken att jag väldigt sällan bär väska. Jag har allt i fickorna. Telefon, nycklar och korthållare

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Slår på musik och skriver på min bok

Vad är du tacksam för idag? Att det blev en lugn dag, att jag hade mat i kylen så jag slapp stå och laga till nåt och att vi gungade gungbräde igår, hade inte gjort det på flera år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0