I've been searching my soul...


Halloj alla,

Ikväll har varit en himla trevlig afton. Med många trevliga inslag... En snabb get-together hemma hos mig, denna gången utan inslag av badkar. Däremot ett besök av Helena och Jonas, och givetvis Annelie som jag numer findricker med lite alltomvartannat.
Vi började som sagt aftonen här hemma hos mig med öl och vodkadrinkar... Bra musik, bra sällskap. Sen skulle H och J vidare och jag och A med, åt varsitt håll dock. Vi tänkte att Värmlands är bra, men klockan var mycket. Dock träffade vi en Kanadensare och en Tysk i kön som vi hade sällskap med en stund. Men klockan var kvart över 12 när vi kom fram och att betala inträde för att vara där inne i trekvart kändes onödigt. Så vi beslutade oss för Fellini. Men så blev det inte. Istället blev det öl ute på Orvars, där det fanns gott om ögon och örongodis. Hårdrock i högtalarna, öl och trevligt sällskap. Mer kan man inte önska sig... Mitt i allt detta trevliga kommer A och jag på att vi borde gå och plocka svamp...
Så imorgon 11 bär det av för lite svampplock
... Senare på kvällen blir det inflyttningsfest hos C, med folk jag knappt hunnit träffa på länge. Trist att N inte kan komma. Länge sen jag fick träffa alla er tillsammans... Welly well well, kommer många fler tillfällen :)
Så, nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng, läsa några rader i min kursbok sen ska jag sova gott och vila ut mig inför morgondagens eskapader...

Hade man kunnat välja, hade var dag liknat denna :) Fast å andra sidan skulle man tröttna på det med tids nog... Nej, såhär blir dessa dgar mer speciella. Det är bra, för de är speciella (:

/Bell

Kanske borde nämna lite snabbt att jag äntligen färgat håret igen... Brunt igen. Ljust i botten, mörkare på topparna... Tycker själv det ser himla tjusigt ut. Bättre än mycket annat  :)

Kommentarer
Postat av: Joannna

Eyyyyyyy va fan. Jag och Johanna var också på Värmlands igår. Skitställe, som vanligt. Sen var vi på O'Connors i brist på annat bra efter-Värmlands-ställe. Men vad är det jag hör; Orvars med hårdrock efter kl.01? Vad är det jag har missat!? Där hade vi också velat vara igår! :( Nåväl, nästa gång kanske. Kanske man kan få träffa på dig och din dam också. :) Vi syns ikväll iaf! Min lever värker lite just nu, men jag hoppas den hinner torka lite tills ikväll. Lycka till med svampplockningen, om ni kom iväg. Ciao.

2006-09-23 @ 11:19:07
Postat av: Nina

tycker också det var synd att jag inte kunde komma... men du vet, den nya Nina tar innebandyn framför allt :) Skolan också, tydligen.... urggg.... Vi får dra ihop nånting igen snart, en fika eller vad som helst. Kram på dig, nu ska jag sätta mig i bilen med min musik och min huvudvärk och ha seminarium klockan 14.15. KRAM!

2006-09-25 @ 12:31:20
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0