Internetuppkoppling gone awry

Hellojsan folket,

Jag sitter här på ett stökigt Engelska parken. Min dator har kraschat igen, och min internetuppkoppling har flippat ur och vill inte längre vara med i leken... Darn. Nu hade jag inget att göra igårkväll, så jag tog mig igenom all form av studielitteratur som överhuvudtaget fanns att finna på mina 19 kvm. Därmed har jag frigjort två veckor från studier =)
Hehe, ibland är det bra att internet inte funkar. Då gör man nyttigare saker än att surfa och leta förklaringar och bakgrundsfakta på ord som Ampersand. Det är and-tecknet för de som inte vet --> &. Men jag tycker såna saker är intressanta att läsa om. För det är sånt där som få andra bryr sig om men som kan rädda en tråkig diskussion. Nåja, kanske bara jag som finner såna saker intressanta. Men at least I'm honest... Jag blev inspirerad av J att se över vissa bekantskaper och insåg att nog har jag en del gamla teklefonnummer i min telefon som jag inte brukat på år och dar. Så jag tog och skrev ett litet sms, och har redan fått svar :)
Ni vet såna där människor man en gång tyckt väldigt mycket om men som av en anledning eller en annan inte lyckats behålla kontakten med. Man flyttar, avslutar ett förhållande, byter skola, byter umgängeskrets... Såna saker, som gör att man inte kan engagera sig i alla kring en och som oftast resulterar i att man isolerar sig från sina gamla vänner, inte medvetet men likväl ändå. Så jag tog det där steget, att ta upp kontakten igen med dem som man inte hört av sig till på alldeles för länge. Och jag vill gärna påstå att jag känner mig gladare för det (:
I helgen är det fullt upp. Besök, en dejt och en massa utgång. Sånt gör varje själ glad. Inte minst min (: I'll keep you posted on the events. Yes yes children. Smell you later.

/Bellis

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du är inte skräp i mitt liv. Om du läser mitt nya inlägg så hoppas jag att du förstår bättre vad jag menar, och att du gärna vill se mig mer än bara på stan. Vet inte om du kommer ihåg det, men Johanna ska ha korrefest fred. 6/9, vore kul om du kom, ta med frugan din. Och mina vantar. Ska inte ut i helgen ändå efter allt så jag kan inte få dom av A.

2006-09-27 @ 13:23:23
URL: http://joannathilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0