Fantasilöst snatteri

Listan är tagen utan en fråga om lov från Camilla

Vad heter du?

Belma
Vart bor du?
Studentghetto 2, Uppsala

När är du född?

851128
Beskriv din stil med 3 ord?
Varierande, rosa, egen
Vad innebär mode för dig?
Mode betyder lite för mig. Jag har min stil, men hämtar gärna inspiration annanvartifrån. Gärna andra tider och länder
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Diesel och Polo RL
Shoppar du second hand?
Aldrig. Jag får allergiska reaktioner inne på Second Hand-butiker. För mycket bakterier
Vilken är din favoritdesigner?
Michael Kors, just nu
Vad är din favorit i höst?
Allt stickat och mjukt, samt min ständiga favorit polokragen
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Hah! Jag har ingen budget
Dyraste plagget respektive billigaste?
Min kappa är det klart dyraste plagget, och billigast var en tröja jag köpte på H&M för 10 spänn

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Mer, troligtvis
Brukar du tröstshoppa?
Jag gjorde det när jag bodde hemma och var bekymmerslös, och hade pengar
Högklackat eller lågklackat?
Dojjor
Vilken är din drömväska?
Äga inte sådana drömmar
Vilket blir ditt nästa köp?
Nåt stickat eller en herrskjorta
Favoritblogg?
Äga icke sådan, gillar att läsa alla bloggar
Vilka är dina stilikoner?

Hah! Sånt är bara för småbarn och fantasilösa foster. Min stilikon är jag, möjligen Prince för han har lila lika ofta som jag har rosa. Kudos to that guy
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Säg det du, jag vet inte. Har alltid gillat kläder men mode har aldrigt varit min grej. Det är för konventionellt och inte alls eget
Vad vill du jobba med i framtiden?
Lyxhustru, eller förtidspensionerad student. Jag har inga ambitioner på den fronten, kanske jobba som museiguide eller lärare. Hade gärna jobbat inom film eller musik, men jag har inte engagemanget som krävs av mig
Favoritplagg just nu?
Min tjocka, stickade tröja från edging
Favoritaccessoarer?
Armband eller örhängen


Kommentarer
Postat av: Joanna

Apropå kläder så börjar jag sakna min stickade tröja och vantar som bor hemma hos dig. Hoppas jag iaf, att dom finns kvar?

2006-09-22 @ 09:40:39
URL: http://joannathilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0