Alliansen vann


Japp, nu får vi se hur det ser ut framöver... Jag trodde jag skulle vara mer exalterad. Nu har det visat sig att jag inte är det. Men jag antar att det mesta är bättre än Göran och company, så nu får vi se. Jag lär nog gnälla ändå. Speciellt med tanke på den storskaliga bristen på entusiasm... Det var väntat. Jag hade velat att fler röstade på Folkpartiet och färre på Centern, men Maude är bra. Jag gillar henne. Hon är skarp. Väldigt skarp.
Jag var Moderat förr. Men det var då. Jag stödde Moderaterna, de "Nya Moderaterna" är inte riktigt min kopp te nånstans. Men lite ska man väl kunna ta.

Nu håller vi tummarna och hoppas på att det blir bättre än sist.

/Bell

Kommentarer
Postat av: Princess_J

Ja, jag tror jag och Johanna och ev. Gustaf svänger förbi ett tag. Själv då?

2006-09-20 @ 18:03:49
URL: http://joannathilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0