Dessa veckor.


Halloj alla,

Dessa senaste veckorna har varit fantastiska. Många kvällar ute med vänner, många sena nätter på Max. Mycket prat, många tankar, massa musik och framförallt kopiösa mängder öl. Och så alla dessa pojkar. Jag kan inte minnas den gång i mitt liv när jag varit så här lycklig. Eller den gång då jag haft så mycket på min tallrik. Så många nöjen, så många människor, så många bra upplevelser. Så mycket glädje.
Jag känner mig lugn och harmonisk. Det känns som om jag har valt rätt; att stanna i Uppsala. Att inte flytta till USA och plugga där. Uppsala är som en egen värld; inte riktigt kopplad till resten av Sverige. Med alla dessa underbara människor som förvånar gång på gång, med deras generositet. Känslomässig generositet och värme. Man kan inte annat än le var gång man går och lägger sig, när man har en stund att ligga och m
innas allt bra.
Jag är lycklig. Riktigt lycklig på ett sätt som jag aldrig upplevt innan.
(:


/Bellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0