Bitch is you crazy...


Who is you?!

Jag har sett på för mycket Stand Up. Mest Chris Rock, Martin Lawrence och Dave Chapelle... Hmm, det finns inget mönster där inte... Nåja.
Jag vill gärna klaga på lite allt möjligt, men idag mår jag bra. Ingen speciell anledning. Jag mår bara bra. Har fått sova ut idag, ta hem en del filmer och klipp jag börjat sakna att ha på datan, eftersom jag fick blåsa den. Virus... Igen. Sen har jag suttit och kopplat upp mig mot en ny torrentsida, och börjat seeda för att inte bli kickad från den här med. Bara Pirate Bay som skiter i sånt... Fast jag lär nog bli kickad därifrån med eftersom jag seedar deras prylar på andra sidor. Därför tar jag hem kopiösa mängder på en gång. Hoppas skoldatanätet inte fokuserar på Kantorn, annars blir mitt konto historia :(
Som ni märker sitter jag mest och nördar mig framför datan nu.
Har kikat på avsnitt tre av både Simpsons och Family Guy. Båda sprillans nya. Simpsons råkade jag få ner med undertexter. Inte vart så förvirrad på länge... Förstår inte syftet med undertexter. Men de är väl där för dem som inte kan engelska bra nog för att förstå skämten. Trist, för man missar en del.
Family Guy har verkligen tagit allt ett steg längre i den nya säsongen. De är brutalare. Kanske inte bättre för det, men nog så mycket bättre än man velat tro. Simpsons är fortfarande roliga, 18 år och de håller fortfarande en viss nivå. Men de har blivit mjuka. Efter säsong 14-15 har det gått utför, kan jag tycka. Visserligen så var mycket av säsong 17 hur bra som helst. Men men. Ja, ni ser... Så nördig har jag blivit. Värre än förr. Och ju mer man sätter sig in i det här, desto fler killkompisar verkar man bli tightare med. Vilket är intressant att observera. Men jag trivs.
Skolan går ovanligt bra. Jag verkar kunna hinna bli klar med allt en vecka eller två i förväg. Och av nån anledning verkar kvalitén på det jag skriver gått upp. Antingen så har jag tur, eller så har jag bara gått in på nån form av overdrive. Jag vet inte, men jag har frigjort en massa tid. Därför kan jag sitta och nörda mig. Känner mig arbetslös. Jag vet inte om jag är den enda. Men det känns som att jag inte gör annat än att sitta hemma, dricka kaffe, kika på en massa skräp och sen när helgen kommer festa till det. Jag har inget att fira. Visst, jag ligger långt före min planering, men inte mer än så.
Jag vet inte jag. Det går bra, jag ska inte ifrågasätta varför. Jag sover bra, jag äter bra, jag pluggar bra, jag umgås med folk... Det mina vänner är egentligen något att fira. Det om något är skäl att fira, när jag tänker efter... I will see you Friday, and if I don't: I'll just catch you another time (=

/Bellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0