Bekma...

Halloj alla,

Nu är man hemma igen efter en kort resa ner till Malmö... Skånes huvudstad och mina mardrömmars stad. Jag skyr allt som har med Skåne och framförallt Malmö att göra. Utom en del människor som håller hus där, en del vänner och en massa släkt. Mina favvisar.
Jag köpte en massa skoj prylar där dock. Rosa prylar. Såna som man inte kan hitta här uppe i norr, and Lord knows I've been on the lookout. Det blev en rosaorange papperskorg, två rosa nagelborstar, ett par tåstrumpor (svarta visserligen men det är tåstrumpor och det nöjer jag mig med) och så fick jag ett par nya öronmuffar, beigea i form av två stjärnor... Sexigt. :P
Inatt stannar jag i Sthlm. Sover, imorgon ska jag shoppa lite och sen bär det av hem till Uppsala för en spel/vinafton med töserna. Under förutsättning att jag hittar till samlingsplatsen hos A. Agera taxi, någon? Nah, didn't think so...

Nej gott folk, det var en mini-update. Smell you all later...

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0