Kvidevitt...

Jag börjar lite lätt idag med ett citat:

"In the depth of winter, I finally learned that within me there lay an invincible summer."

Den första snön har just fallit över Sthlm och jag har sovit en hel dröse timmar i sträck. För många timmar men jag har haft en del att bearbeta. Och att sova underlättar den processen. Vad jag kom fram ill när jag vaknade var att detta året, 2006, slår alla tidigare år med hästlängder. Det har varit perfekt. Trots alla häftiga upp- och nergångar är detta mitt bästa år.

Fasen, jag tänkte elaborera. Men jag kan inte. Det har snöat bort. Jag älskar snön, och vinter och November månad. Min lycka är gjord. På riktigt.

Smell you later,
Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0