Det måste vara kärlek...


Fredrik Virtanen. Åh. Kärlek. Det är allt jag har att säga om honom; Kärlek. Med stort K. Han är sådär härligt neurotisk och nördig på ett sexigt sätt. Hela han är ju bara... underbar!

Snö idag. Mysfaktorn är sporadiskt hög. Jag är inte inne på snöhumör än. Saknar min långa kappa och mina öronmuffar. Jag saknar den där snökänslan. Ni vet den man får innan man plockar fram tumvantarna och pulkan. Innan den tjocka halsduken gör entré på hatthyllan. Jag är inte hemma. Kanske är det därför de känslorna inte närvarar. Men de kommer. Det gör de alltid. När natthimlen är en mörk rosa och man hör vinden trots att fönstret är stängt. När man ser de stora snöflingorna blåsa upp och virvla runt utanför fönstret.
Jag mår så bra då. Jag tror de flesta gör det. Speciellt om man har nån annan att dela de stunderna med... Men jag... jag väntar på Fredrik (:

/Belma


Kommentarer
Postat av: Nina

jag blir lika lyrisk som Lorelai i Gilmore Girls när snön kommer... men det blir svårt när det i år förmodligen kommer kräva en del liv och många onödiga olyckor pga snön och sommardäck mm...

imorrn är det tenta... hugaligen

2006-11-02 @ 15:56:27
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0