You could be mine...

Halloj alla,

Sitter här med Guns n' Roses skrikandes i förgrunden. Med en nyss avslutad räkostmacka och en Fantaflaska sittandes bredvid mig. Har haft ännu en bra dag, idag. Med lugn och ro. Fika med en god vän och sena samtal med min ständige favorit, Kris. Och trots att det var så länge sen vi hördes så föll vi in i gamla samtalsmönster. För han är bra rolig. Sånt uppskattas alltid.
Blev lite ledsen igår då jag vart in och kikade på en väns blogg och såg ett familiärt ansikte på ett kort. Jag vet inte varför jag blev ledsen. Kanske för att det kändes att denna vän hade valt bort en. Jag vet inte. Men jag blev lite nedstämd. Heh, life sure can be funny... Not really haha-funny, but more of a weird funny. Men det behöver vi inte fördjupa oss i.
Jonas.
Jo så kan det gå, när man faller. Som en fura. Men den pojken är speciell. Jonas, Jonas, Jonas. Flickor och pojkar, ni ser för er en tös som hittat en prins. Och denna prinsen, oh vad stilig han är. Men fy vad jag tjatar om honom jämnt. Men ni vet hur det är när man träffar en pojk som han. Man vill inte prata om nåt annat. Han finns i mina tankar, på mina läppar och fastetsad på näthinnorna när jag blundar och ska försöka sova... (:
Har tagit hem en massa bra Megadeth-låtar. Fantastiskt underskattat band. Sen kikade jag på Lordi på ESV, de var kalas. Säga vad man vill, men ESV behöver lite Hårdrock på Finskt vis (=
Nu har man gjort upp en massa planer. På fredag åker F och jag ner till Sthlm och kikar skivor. Sen ska M och jag sällskapa hem till honom på kvällen där, och förbereda inför en vuxenlunch som vi ska hålla på lördag. Sen blir det att ta sig samman och åka hem till Sthlm och har man tur kanske jag får skjuts hem av far (: Det vore inte alls illa. Framåt måndagen blir det till att luncha med töserna. Huu så länge sen vi alla sågs, det ska bli sköj (=
Nej gott folk. Jag ska nog ta ytterligare någon klunk av min Fanta, lyssna på Forty Licks en sekund, och sen lite mer Hårdrock. Förhoppningsvis blir avslutandet av denna musikafton med Janis Joplin - Take another piece of my heart. Och så ska jag avsluta mitt dagslånga samtal med herr A.
Natti natti go vänner.
/Bellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0