When you find romance on your menu...

Halloj alla,

Ännu en sån där sanslöst bra dag.
Här sitter man på skolan, vädret ute är fantastiskt men jag hatar när det är sån här värme så jag håller mig inne. De svenska försomrarna är inget jag njuter av. Det är för fuktigt i luften och jag svettas som en gris. Kan inte klara av fukten, it brings with it the death of my sinuses. Rent bedrövligt.
Förkyld än. Vet egentligen inte varför, eftersom jag sovit bra och ätit bra... Kan vara de kopiösa mängderna Fanta jag satt i mig som tagit död på mitt immunförsvar..? I don't know, you tell me. En sak är dock säker jag känner mig bra inombords. Sen att jag är lite snurrig i bollen och snorig som en sjuåring lekandes i en sandlåda i December, det är en helt annan femma.
Nåja, jag tänkte göra detta ett lite kort inlägg, för jag lär väl fylla i en massa rader ikväll. Men just nu ska jag upp till Matikum och ta en kopp kaffe och kanske även lyxa till det med en macka (:
På återhörande.
/Bell

Kommentarer
Postat av: Nina

Om du gick till Matikum kl 2 borde du sett mig ju? satt där till halv 3!

2006-05-04 @ 15:26:53
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Joannaaaa

hej. det som är så skönt när det är varmt! jag och johanna har suttit vid ån och ätit glass. ikväll ska jag till stockholms, i brist på ett bättre liv. vart har du tagit vägen, du har ju nästan försvunnit ur mitt liv, snyft... tänkte ha en liten sammankomst hos mig 20/5 för att fira min 23-årsdag, inte riktigt planerat i detalj än, men så du vet om du har lust att komma och förgylla våran närvaro lite! kram!

2006-05-04 @ 16:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0