Meine lieblings...

Halloj alla,

Is it over..? Because I’m blowin’ out the flame. Because if it’s over... then it’s over. And it’s driving me insane. Is it over? Yeah it’s over. Take a walk outside your mind. Tell me how it feels to be, the one who turns the knife inside of me...

Vet egentligen inte vad jag känner just nu. Inte mer än att Aerosmith kan få till de när de har lust till det. Texten ovan är urklipp ur deras låt Hole in my soul.
Just nu känns det som att hjärtesorg är det enda på schemat. Gud vet hur länge detta kommer att hålla i sig, men just nu är det det som gäller. Tankar på det som varit, det som kunde ha varit, det som borde ha varit och det som är. Ni vet de där tankarna, de obligatoriska tankarna på att man borde gjort något mer. Man borde ha sagt nåt. Ringt, skickat det där förbaskade sms:et som aldrig lämnade planeringsstadiet.

Man beskyller sig själv, trots att man vet att oavsett vad som hade hänt så hade det slutat på samma sätt. It's a lost cause, this feeling of mine.
Och nu sitter mani en sån sits igen. Den där; should I stay or should I go- sitsen. Och än en gång väljer jag the comfortable way out. I'm staying. I'm a coward, such a coward.

Nej, jag ska sluta lyssna på den här låten nu. Lägga ner skrivandet och gå och lägga mig. Kanske kan man sova sig igenom dessa tankar. Och denna huvudvärken som smög sig på från ingenstans.

Take a look and you will find... There’s nothing there boy, yeah, I swear. I’m telling you boy yeah because there’s a hole in my soul, that’s been killing me forever.
It’s a place where a garden never grows.
There’s a hole in my soul, yeah I should have known better. Because your love’s like a thorn, without a rose.
/Belma


Kommentarer
Postat av: Joanna

Metallicakväll, när, var, hur!? Johanna är i Göteborg över helgen och jag är pank och kan knappt gå för fötterna iofs... Vojne, har precis sett 15 Vänner-avsnitt på rad, jag börjar se dubbelt...

2006-05-05 @ 22:40:49
URL: http://joannathilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0