Sex and the City-moment!

Halloj,

Jag satt lite halvdeppad och tänkte lite allt möjligt, ville inte riktigt vakna... Det var mycket jag inte ville. Men så slängde jag på ett avsnitt av Sex and the City, ett avsnitt jag inte sett innan, ett avsnitt som fick mig att le med hela ansiktet. Ni vet, när man blir så lycklig att hjärtat tar ett extra skutt.
Avsnittet jag såg var från säsong 1, avsnitt 4 "Valley of the twenty-something guys". Det som SJP's karaktär sa i slutet fick mig att vilja skrika ut i ren lycka. Och jag gjorde det som egentligen inte bör göras; jag spolade tillbaka och lyssnade på det igen.
Maybe guys are a drug, sometimes they make you feel good, sometimes they make you feel bad. Fyfan. Spot on. Spot fucking on. Jag mår så bra nu. Jag vill röka. Hade kunnat ge vad som helst för ett par cigg. Men denna flickan har supit upp alla pengar. Och nu finns bara 5 kr på mitt konto. Helvete.
Om jag ändå sett det där avsnittet innan. Om jag bara vetat att jag inte är ensam i att göra vissa misstag. Jag är en novis när det gäller kärlek, och det sticker jag inte under stolen med. Men nu vet jag att det finns andra som gjort samma misstag. I'm not alone in my striving for a better future... A less lonely future.
Men just nu har jag det bra. Jag ska ner till Sthlm snart, så fort jag får min lilla lön. Då ska jag besöka mitt "Sex and the City-ragg". Han, vars nummer jag råkade radera. Och som ringde mig men jag hann aldrig ta samtalet. Honom ska jag besöka, be om ursäkt till och ask out. För han var himla söt.
Sen ska jag även höra av mig till D... För han är den sötaste lilla raringen jag träffat på. Och nästa gång jag är nere i Skåne ska vi banne mig gå ut. Men innan dess ska jag träffa A, föredragsvis ikväll. Because he drives me crazy.
My 20-something guy (:

Jag har fullt upp, och detta säger jag med ett leende på läpparna. This time, I'm game. This time I'm prepared, and there's no shame in that.
En mycket nöjd och glad,
/Belma

Kommentarer
Postat av: Joanna

Såg precis det där avsnittet när jag låg i sängen och kollade på hela säsong 1 för någon dag sen (inte en av mina gladare dagar) och jag tänkte precis detsamma; thank god att jag inte är ensam med alla såna problem. Vi kan ju samla alla våra på-g-killar och ha ett eget litet harem. :)

2006-03-15 @ 15:07:07
URL: http://joannathilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0