Nostalgitrip down memorylane


Hi ya'll,

Jag vill börja med att be om ursäkt till alla jag skulle hört av mig till igår för jag sov bort hela dan. Hade så fruktansvärt ont i knät (har det än) och var inte kapabel till att få mig själv att må nåt vidare. Så jag sov, och sov och sov. Och när jag väl vaknade imorse kände jag mig... outsövd. Så efter frukost ska jag, precis som igår gå och lägga mig. Känner mig helt utmattad. Mentalt såväl som fysiskt.
Vet egentligen inte vad det handlar om, men jag hoppas att det bara är återställning av förlorad sömn och inte början på en ny depressionsperiod. För mina depressioner börjar alltid med en trevlig liten sömnperiod, lik denna.
Så nu sitter jag här, med Tom Jones i bakgrunden sjungandes Love is in the air och för första gången tror jag honom. Jag vet inte varför men för första gången i mitt liv känns det som att allt kommer att bli bra, tids nog. Och att, rest asured, jag kommer att må bra. Även om det så innebär en ny depressionsperiod, för efter regn kommer solksken och jag inväntar solskenet with anticipation. (:
Och hur jag än gör så är A den jag tänker på, det är bara han som får mig att le, bara han som får mig att skratta och bara han som finns i mina tankar. Och när detta skedde vet jag inte, men en sen natt i mars slog det mig att det faktiskt är honom jag vill ha. Knasigt värre, inte sant?!
Nåja, nu ska jag slänga på lite Shirley Clamp - Lever mina drömmar för det är ju det jag gör, och bara njuta av denna dagen. För det är den värd; att levas fullt ut.
/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0