Nostalgicigg och fylle-sms

Hellou peoples (:

Sitter här, med vårsolen kikandes genom fönstret och en snart tänd Blend i handen...
Nåja, nu har det rökts fyra cigaretter sen jag började skriva. Men vem räknar, right?
Tack till en viss ängel och hennes syster.
Det blir visst utgång på St. Paddy's day för mig, trots allt. Gud så underbart! Och ikväll blir det filmkväll med en viss A. Det ser man också fram emot lite grand. Men borde plugga innan dess, tyskatenta på lördag. Helvete... Hur ska det se ut? Äh vem bryr sig? Tyska kan jag... Om det är nåt jag kan så är det väl ändå Tyska.
Fick en massa fylle-sms av ovannämnda filmkamrat... Och när jag säger massa så är det nästan en underdrift. Sen när jag väl somnade så fick jag sms av en annan A, som undrade om jag skulle ha mina kläder tillbaks eller om hon kunde ha dem lite längre. Äsch, no stress. Jag har gott om kläder, behåll dem ett tag till (:
Ser lite smått fabulous ut idag, känns bra... Hela idag känns bara bra. Stort tack till söta Dennis som fick mig på toppenhumör imorse... (:
Nu ska jag nog fortsätta att lyssna på min feel-good musik och slappa på hög nivå. Sen blir det film och imorgon, oh imorgon blir nog bra det med ska ni se.
/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0