No I just can't pretend that all the time we spent could die...

Halloj,

Trött jag är. Slutkörd. Utmattad. Förstörd. Jag saknar honom. Och detta trots att vi sågs igår... Vi skulle ju ses idag. Vi skulle fika. Det var hans förslag dessutom. Men det dök upp nåt, en uppgift. Och jag kände att det kanske var lika bra. Men det var det inte. Det är det inte. Jag ville ju träffa honom. Bli pigg.
Träffade istället Frida och lunchade ihop med henne. Sen skulle hon iväg och jag segade vidare hemåt... Är så ofantligt sugen på öl.
Kan inte nån bara knacka på min dörr och erbjuda mig öl? Jag hade gift mig med dem direkt. Så sugen är jag på öl. Corona, närmare bestämt.
Orkar inte gå till systemet. Har ont i knät än. Aj aj aj.
I will survive i bakgrunden. It's true though... I will survive. Come what may. Det känns tryggt att veta det. Att oavsett vad som händer så kommer jag att överleva, klara mig. Fyfan. Jag är för trött för att orka tänka. Och än mindre pigg på att skriva...
Nej nu ska jag stänga av telefonen, och sova lite...
/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0