Någonting så rätt, någonting så fel...

Halloj alla,

Satt och lyssnade på lite Peter LeMarc, närmare bestämt låten Tess som jag anser är en av de bättre låtarna som gjorts... (:
Har varit en lugn helg, vart ut på St. Paddy's day. Första gången jag kom hem halvnykter på denna dag. Så dan efter kände jag att; cudos till mig. Sen vart jag ner till Sthlm och hade det übertrevligt. Kom hem nu på söndagen och kollade på lite Sex and the City, innan A sms:ade och undrade om jag kunde svänga förbi. Jomenvisst.
Så vi satt hemma hos honom till 03 eller 04 på morgonen och lyssnade på musik
och samtalade om gamla och lite nyare minnen. Men mest satt vi och lyssnade på musik. Sen vart det 2 intensiva timmars sömn innan jag var tvungen att gå upp och masa mig ut till skolan och sitta av en föreläsning. Men det gör inte så värst (:
Sen tog jag igen missad sömn, käkade riktigt gott och nu ska jag strax till läkaren för att kolla knät igen... De ville öppna upp det igen, efter att jag halkade till. Verkar ha blivit nån skada på mina redan opererade korsband. Hoppas man slipper nyoperatin, för det är smärtsamt =0/
Nåja livet i övrigt är precis så bra som jag vill ha det.
Och jag hoppas denna trenden håller i sig. För nu är det molnfritt i mitt huvud. Helt skuldfritt och bra. Nu mår jag helt perfekt. Alldeles underbart bra.
With just smooth sails ahead.
Chip o'hoy!
/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0