Grâce à toi à nouveau je respire

En kamp mot klockan... (:

Halloj alla,

Personen som omnämndes i mitt tidigare inlägg hörde av sig idag, väldigt kort. Väldigt koncist.
Inatt kommer jag kunna sova igen.
Nu är allt som det ska, nu vet jag att det inte finns något mer jag kunde ha gjort. Jag gjorde allt jag kunde och fick samma respons som alltid tillbaka; otacksamhet. Men det gör inget, jag tänker inte sluta upp med att ställa upp för mina närmaste bara för att ännu en man gjort allt och så mycket mer för bara vänder på klacken. Fast nog är jag irriterad alltid, men det går över.
Annars har dagen vart himlans bra. Kollat på Family guy, lagat mat, hjälpt kusin vitamin med inställningar till hans mp3... Und so weiter, und sofort.
Ledig hela nästa vecka.
Så det blir till att göra en massa onyttiga saker, som färga håret (ingen som anmärkt på att jag inte gjort det på åratal), shoppa och förhoppningsvis även lite spontanresande...
Sen ska man göra lite nyttogrejer med, som att betala av skulder, räkningar och gärna ut till IKEA och köpa gardiner.
Men det är först på onsdag. Innan dess blir det bara vila och lökande hemma... Skönt det med.
Nåja, snabb update. (:
/Bellis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0