Datavirus...

Tjohoj,

Igår säckade min kära dator ihop. Helt och hållet. Så jag ringde, "smått" panikslagen till bror och väckte honom... V-v-varför funkar inte min dator..? Den startar inte. Den gör inget alls. Min dator är helt död, du måste hjälpa mig. Varpå jag börjar hyperventilera.
Brors svar; Men skärp dig. Jag kommer dit imorrn, koppla ur (minns inte vilka sladdar han sa) och gör bla bla bla. Sagt och gjort. Och bror dök upp imorse med mor och far och fixade min dator. Sparade allt som skulle sparas och rensade min disk sen... Sen installerade han nåt specialantivirussystem som tydligen skyddar mot i stort sett allt, även om jag besöker mina cp-sidor som är fulla med buggar och virus... Som typ astrology.com (:
Mor och jag promenixa ner till stan och sen köpte vi med oss pizza och burgare. Fasiken vad gott med pizza.
Pengar på onsdag, såg att de var reserverade på kontot. Sen bär det av antingen till Kroatien eller England. Har funderingar på att hälsa på Slyham (: D.v.s om jag åker till England. Annars blir det väl Kroatien... Mamma tyckte jag borde ta mig neråt Turkiet eller nånannanstans där det är lite sol och värme. Men vi får se som sagt. Ska kika på lite olika alternativ och åka nånstans nästa vecka eller så. Vill bort från Sverige en stund, för att få perspektiv på saker och ting...
De sista dagarna har varit hektiska. Bra, men hektiska. Och någonstans på vägen så förlorade jag fotfästet och blev orolig, och oro är bara ett steg från sammanbrott i min värld... fortfarande. Och bryter jag ihop, så blir jag deprimerad och sömnlös. Och nu sover jag rätt oroligt, så det blir nog bra med lite miljöombyte. Få shoppa lite, kanske även sola något. Nåja, bara få komma ifrån en stund.
Men det är först nästa vecka, och nu har jag ryggvärk. Så den ska jag försöka råda bot på genom att ta en jättelång dusch. Men först besvara Dennis. My sweet little dollface.
/Bellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0