Ännu en dag på Carolina


Halloj alla,

Jodå nu sitter man här igen. Med huvudet fullt av tankar och hjärtat på bristningsgränsen... Jag trodde han glömt bort mig, den där killen jag träffade när jag var i Sthlm för några veckor sen och hade min Sex and the city- dag. Men så fick jag ett sms igår, som jag idiotiskt nog raderade. Jag har ju glömt bort honom, varför minns han då mig? Och att han hör av sig, efter all denna tid. Precis som bestämt. Jag är förvånad och väldigt lycklig... Har jag verkligen sån tur att jag kan träffa en kille som han, nej vänta... en man som han? My gosh, sometimes I really am on a roll.
Han ringde mig idag men jag hann inte plocka upp telefonen. Hoppas han inte ger upp. Jag vill ju träffa honom igen, det vill jag. Det har jag velat all denna tid. The tall, dark, handsome one. With the great smile and the wonderful body. Får väl slå honom en pling nån dag snart, eller så gör han det. Vem vet?! Men han minns mig och som jag fattar det vill han nog ses igen. So help me God we will, you handsome fuck, you... Men som sagt, inte idag. Inte när jag är på Carolina, i Uppsala. Oh no. Not today.
Nu sitter jag mitt emot min söta granne, och hur länge har inte jag spanat in honom och han mig. Några stulna blickar i mörkret, dolda bakom cigarettröken i kylan. Maybe I'll nail him too. Maybe I won't, who's to say what the future brings..?
Jag är lycklig idag, nöjd, lycklig, belåten, glad... Ni vet, hela kittet (eller ska det vara kitet, tro?). Och det är förnöjsamt. Det enda som saknas ikväll är en långhårig pojk och väldigt mycket metal... Undrar vart man kan hitta en sån? Haha, jaja jag vet vad ni tänker. Men han är hårdrock... Jag vill ha metal, nej death metal eller black metal. Jag vill ha en riktigt hårdhudad sate. Men jag finner alltid de snälla, söta, rara pojkarna. Och tur är väl det kanske? Men jag vill ha nån som är som jag. Mångsidig och gärna nån som är skarp. Kan jag ha funnit en sån tro? Möjligt, men just nu är våren här och jag vill inte ha nåt förhållande. Nu är jag på riktigt lekhumör. Och jag tror mig ha hittat ett par roliga lekkamrater.
Nu är det bara att plocka fram hinken och spaden och vänta på att snön ska smälta; för det är sandlådetider och jag vill bygga slott
. Och för er som inte snappade upp liknelsen eller analogin; my bad I'll do better next time. Och förövrigt måste jag säga att det inte var sexuellt menat, även om det kanske verkar vara det.
Nej, idag är en bra dag. En mycket bra dag på alla sätt och vis. Ingen mer ångest, även om den närvarar och stressar mig lite. Jag ska inte ge mig hän den, det ska jag inte. Jag ska passa på att njuta.
Kalas.
Vi synes gott folk, N, C och A vi synes imorrn och om ekonomin tillåter så ses vi på fredag J och E (:
Med varma hälsningar från ett ljummet bibliotek,
Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0