Thunder in my heart...

Halloj alla,

Klockan är nu 02:48. Sent med andra ord. Det har redan hunnit bli torsdag, utan att onsdagen riktigt tagit slut. Idag vann mitt Liebes Deutschland mot Polen, med 1-0. Den sämsta och mest pinsamma match jag någonsin sett, och med en domare som made my 'stablist'. För er som inte vet så är jag möjligen världens största Bayern München-fan och även ett otroligt stort Tyskland-fan, när vi pratar fotboll. Eller egentligen faller jag in i kategorin: huliganer. Jag är ett aggressivt (med reservation för felstavning) fan. Nåja, jag skrek och gormade åt tv:n, svor åt domaren och tappade behärskningen en och annan gång. Stackars F som fick se en jätteilsken Belma. Men jag är passionerad...
Nåja. A och jag åker ner till Magalluf imorgon 16/6. Och blir där i en vecka. Hoppas på att vara tillbaka till midsommar. Ser fasligt mycket fram emot resan. Eller ja, jag ska inte överdriva. Det hela har gått så snabbt, från imorse till nu. Och allt är klart. Bara till att packa... Huu, ska man göra sånt också. Och inhandla en baddräkt. Och annat smått och gott... Gaah. Sen; Mallis. Imorgon för sjutton gubbar. Imorgon! En veckas minisemester med A. Sällskapet kan i alla fall knappast bli bättre. Hoppas att vädret och humöret är på samma nivå. Eller att det stannar på en relativt hög nivå... Man vill ju inte gapa efter mycket, för ni vet väl vad som händer då...
Nåja, jag ska smygpacka lite så får vi se hur det här slutar... Bilder lär komma upp om inte annat... Men vi höres mer gott folk. På återseende.
/Belma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0