Ass, gas or grass (:

Hörrni gott folk,

Har ni märkt att sommaren är här? Även om vädret inte förtäljer det så känns det i luften, och nog sjutton är sommaren här. Det har gått några dagar i Juni nu och jag sitter här och tänker på året hittills. Det här visade sig bli ett bra år ändå.
Jag har sytt gardiner, träffat ett antal nya människor och fikat som om mitt liv hängt på det.
Jag blev kär, hittade tillbaka till min passion; musiken. Jag lärde mig hantera min depression och hamnade av en konstig slump ute i Danmark. Jag gick på fest efter fest efter fest och började plötsligt trivas med mig själv. Jag slutade röka, sen slutade jag igen och sen ett par gånger till. Jag ramlade omkull men fann en väg att resa mig igen.
Och när man ser på allt som hänt på detta korta lilla halvår så måste jag nog bara stanna upp och känna mig lite ödmjuk inför livet. För vem hade kunnat tro att det skulle bli så här bra?
Vem hade vågat hoppas..? Inte jag, det är något som är sant. Men jag är glad att jag fått uppleva det jag fått hittills det är ju trots allt det som format mig och gjort att jag bättre kan njuta av det goda i livet, nu (:
Jag hoppas detta året fortsätter i samma anda, för det har varit trivsamt hittills (:
/Belma

Kommentarer
Postat av: Alex

I'm free at long last! ;)

2006-06-05 @ 04:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0