Ännu en natt på skolans område


Halloj alla,

Japp nu sitter man här. Igen. Men idag, ja idag känns allt så bra! Allt har bara gått som på smort. Först vårt uppbrott, det är slut. På riktigt nu. Och jag är så stolt över mig. Sen har jag sökt jobb. Senare på dan vart S, F och jag till McD och beställde mat men de tog inte kort. Jag vart grinig och mumlade nåt halvtaskigt när det rusar en tös med headset efter mig och säger: "Vill du ha maten du beställt gratis? Det var ju faktiskt inte ditt fel att vi inte kunde ta kort." Jag stod och blängde på henne en kort sekund sen tackade jag ja, givetvis... Och tänkte högt, samt sa det; "Har jag tur eller har jag tur?!".
Jisses Amalia, ibland vill det sig bara. (:
Jag såg honom också, Honom! God damn it he's fucking fine. Pardon my French children, pardon indeed. Men han har ju ett utseende som är svårt att matcha. Lord knows I find him as attractive as anything. Nåja, in toto har dagen varit strålande och jag är himlans lycklig. Men det framgår nog (:
/Bellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0