Hello my love, and my love goodbye...


Halloj alla,

Alla har vi någon gång funnit oss själva i en situation där vi mer eller midre frivilligt tjuvlyssnat på andras samtal. Tunnelbana och buss är standardställena där man här de mest absurda konversationer. Jag är en hängiven iPod- människa så jag missar oftast dessa samtal. Men det finns, som ni märker ovan, en hel sida dedikerad denna ädla konst (:
Nåja, idag har jag spenderat hemma. Spelat massor och åter massor. Skräpspel egentligen; Mah Jong (en gammal favorit), Jewel Quest, Collapse 3, Blobber och en massa andra kuliga spel på Shockwave. Kikade på film gjorde jag också, Spongebob Squarepants "The Movie". Inget vidare denna gången heller. Sen har man vart lite huslig av sig. Tvättat, städat lite och bakat tårta. En liten hejdåtårta till min gode Alex som åkte iväg till Frankrike idag. Eller i natt, rättare sagt.
Imorrn far man söderöver, till Sthlm först för en liten stopover sen bär det av neråt (= Få sola lite till och om inte det bara läsa lite och umgås i goda vänners lag. Och få träffa familjen lite, har inte pratat med päronen på evigheter känns det som. Har bara träffats i två - tre timmar sammanlagt sen sommaren började. Och det känns lite trist.
Känner mig allmänt glad, dock himla förkyld. Tror att jag kommer få en hjärtinfarkt snart om jag inte ändrar tillbaks mina matvanor till ordinarie igen. Har ätit så himla dåligt, och onyttigt så det är pinsamt. Får börja skärpa mig igen. Känner mig så himla lat bara, att laga mat i det där köket. Ser ut som Hiroshima eller Nagasaki där ute. Och detta efter att jag var ut dit och städade. Sen försvann jag i en vecka och det såg ut som om den tasmanska djävulen vart och lagat mat där... You can only take so much. Innan man tröttnar och ger upp. Vill de ha en svinstia så ska de banne mig få ha det... Eller han. Men ändå. Man tröttnar bara på att få städa efter nån annan hela tiden!
Nej gott folk, jag ska sluta tjata. Men det känns trevligt att få ut frustrationen lite (=
Smell you later guys,
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Nina

grattis :(

2006-07-08 @ 22:41:20
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0