Älskar frågor (:

Nu har jag målat om i hallen och bekantat mig med tösen som bor mittemot mig numer. Nu till frågorna:

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Ingen alls, bara kortärmat för min del.
2. vad använder du just nu för skor? Flipflops, nästan uteslutande.
3. favoritfärg på kläder? Rosa, gul, svart och så jeans.
4. favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par nya jeans och någon skjorta, samt en söt omlott-tröja.
6. favoritaffärer? Blöh, massa.
7. favoritmärke? Har inget sånt där som jag brinner för, men har mest kläder från Diesel så det får det bli.

GREJER
vad har du för:
1. plånbok?
Brun Louis Vuitton, som jag sällan använder. Ogillar plånböcker.
2. smycken? Massa olika, jag älskar smycken, tonvis med smycken.
3. solglasögon? Använde inga i år.
4. nagellack? Massvis med nagellack, men färgen på naglarna är en intensiv rosa färg.
5. mp3? iPod shuffle.
6. mobil? Sony Ericsson.

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu?
Inget.
b) handväska eller liknande just nu? Inget, ogillar handväskor trots att jag samlar på dem. Otympligt att bära en massa skräp.
2. vad är du beroende av? Kaffe om något. Och kopiösa mängder vatten.
3. vilken sorts lipsyl använder du? Ingen alls. Läppglans däremot. Juicy Tubes: vattenmelonsmak, ljusrosa med glitter (:
4. vad tror du på? Mänsklig idioti och mentaliteten att om man vill så kan man.
5. vad köpte du senast? Ett anteckningsblock och ett fotoalbum.
6. har du nåt husdjur? Inte mer än mina dustbunnies.
7. vad bor du i? Korridor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0