Veckans favoritord: delux.

Hallå,

Ni som umgås med mig frekvent vet att jag hackar upp mig på vissa ord och har en tendens att överanvända ord som jag finner temporärt tilltalande. Delux, är veckans kalasord. Kalas är också ett ord jag använder på tok för mycket, alldeles förfärligt mycket.
Dagens onödiga fakta: Jag luktar som han. Han har fastnat i mig.
Dagens nödiga fakta: Toapappret är slut (helt värdelöst, men liktförbannat kul [för mig]).
Sov borta inatt. Eller var borta inatt, sov gjorde jag då inte för jag hade inte mina sömnpiller med mig =0/ Världen ärsig inte lik när man inte sover alls på ett tag. Känner mig fasligt förkyld trots att jag vet att jag inte är det. Eller bör inte vara det. Såvid han inte smittade mig. Men det kan ju bero på sömnbrist.
Ikväll skulle vi ses igen. Kanske blir det film, kanske inte. Men imorrn har jag föreläsning så det blir nog inte till sent. Och jag kan inte sova med honom, och inte han med mig. Vi sover aldrig ihop, vi ligger där och väntar på respektive ringklocka. Men det är himla mysigt, att slippa ligga där ensam. I alla fall för mig, för jag ligger vaken oavsett.
Nej gott folk. Dags för lilla mig att tillsammans med den neurotiska kossan säga good night, and good fight.
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Nina

Varför är det kul att toapappret är slut??

2006-02-09 @ 10:33:03
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0