Svar...


Halloj Elin,
Jag vet inte hur annars jag ska ta det här, då jag inte vet hur jag ska kontakta dig. Men de jag skriver om, är inte du eller M. Den jag skriver om här är en tjej som är vän med A, killen vars musik jag lyssnar på och som gjorde mig så lycklig. Men jag är så glad för er två och grattis till lilla dottern! Jag är så lycklig att ni kommit vidare i livet, och du vet att jag ångrar det som hände väldigt djupt. Men  i vilket fall, så handlar det inte om er. Det har aldrig handlat om er, för mig är ni heliga. Och det som är heligt skrivs det aldrig om.
Jag saknar din vänskap, men det har aldrig varit mer än så för min del. Ni två hör ihop och jag tänker inte ens pådet längre. Jag önskar att jag kunnat spola tillbaka tiden och kunna gjorda allt ogjort för det sista jag ville var att såra dig. Men nu är det som det är, tyvärr. Jag var ung och dum. Men den jag skriver om är killen som fick mitt hjärta att slå ett extra slag, och hans vän som möjligen sabbade det mellan oss. Men för allt jag vet så kanske jag överdriver det hela. Vi är ju fortfarande som vi var när vi var 'tillsammans'. Det är som sagt A jag saknar, eller har saknat honom. Han gjorde mig lika lycklig som Dennis. Och det trodde jag inte någon kille någonsin kunde göra.
Jag hoppas det går bra i skolan för dig med. Jag läser en hel del denna terminen och det är mycket att göra. Men man har ju valt det själv så det är bara till att göra det [:

Massa lycka till med allt speciellt dottern,
En ångerfull Belma

Kommentarer
Postat av: elin

skönt att hör att det inte var om oss. jag tackar och bugar för att vi är heliga! alla gör misstag och du kanske kan se hur ont det gjorde. på sätt och vis hoppas jag att du verkligen ve hur ont det gjorde! vilken otrolig smärta. men som sagt du var ju ung, det var jag oxå. det som står i fokus nu är amanda. en glad dag från hennes sida gör mig o m mycket lyckliga.
lycka till.
tack för din ångersfylldhet.

2006-02-16 @ 08:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0