Rohypnolsömntabletter

 
 
Hallå,

Fyfan vilken natt. Fyfan vilken underbar natt! Det tål att upprepas otaliga gånger. Dagen började i en annan mans säng och slutade precis som jag ville, med honom (sötnosen). Det var oskyldigt, att jag sov över hos en god vän. Men visst låter det snuskigt när man säger det rakt upp och ner; att jag vaknade i en annan mans säng. Men jag bestämde mig där och då, att jag och mannen jag sovit med bara var vänner. Och inget hände ju, som tur var. Eller som planerat, ska jag väl kanske säga. Hade trevligt sällskap till skolan, om inget annat.
Var ut på Orvars igår, med mannen jag sov över hos (namnlös person). Vi käka burgare och blev bjudna på en varsin stor Staropramen av bartendern för han tyckte jag var så söt. Hur sjukt är inte det? Men gott med öl, gratis är som bekant gott. Men det var igår. Tillbaka till idag.
På väg hem, efter svenskan träffar jag Honom. Och han undrar vad som hänt och hur jag mår. Jag mår skit, erkänner jag. Men vi bestämmer efter en stunds samtalande att vi absolut ska ha vår filmkväll. Som egentligen var planerad tidigare, men jag ställde in.
Nåja, hela dan går och jag bryter ihop över ett telefonsamtal med mamma. Jag gråter och gråter och får en massiv ångestattack. Jag var förlamad ett tag och satt och storgrät. Riktigt läskigt den här gången, för jag satt med en kniv i handen och tänkte att fan. Nu gör jag det, får det hela överstökat. Men som ni märker, gjorde jag det inte. Istället la jag ner kniven och beslutade mig för att gå till ICA och handla sallad. Mest för att få komma ut, ifrån rummet och ifrån tankarna.
Jag grät halva vägen till ICA i telefon med Marcus. Så hårdrock är jag.
Men så på väg hem träffar jag honom, som då är på väg hem till mig. För att ha filmkväll som bestämt. Och hemma hos mig grinar jag, i hans famn. Jag kände mig så liten just då, men han var så fantastiskt snäll mot mig. Så bra, och gjorde så allt blev bra igen. Eller det känns som det i alla fall. 
Vi kikade på "Alone in the dark", som var en riktig skitrulle men han var ändå exalterad och berättade om en massa myter och roliga saker. Jag njöt mest av att slippa vara ensam. Sen hade vi korridorsmöte, och jag fick smyga undan en stund och umgås med 4 underbart söta korridorspojkar till mig. Som bröder, fast roligare. Efter att jag sen var klar skulle vi mysa framför lite Simpsons och Family guy. Han fick se Family guy- filmen (alla diehard-fans har sett den en miljard gånger, jag å). Simon, min favvokorridorare knackade på 3 ggr och en av gångerna kom han på att han hade nya sömnpiller han skulle dela med sig av till mig.
Rohypnolpiller. Så det ska bli intressant att ta en sån (: Nåja, vi återgick till mysandet i mörkret och jag kan stolt säga att jag haft en massa sex till Simpsons. Det ni.
Livet är nog rätt bra ändå. Jag är glad att jag la undan kniven.
/Belma

Kommentarer
Postat av: Nina

gumman du skrämmer mig lite... men jag antar att du klarar dig fint och att jag inte bör oroa mig??

2006-02-10 @ 14:04:10
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0